REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KLUBGIELDOWY.PL
Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę BPM Mateusz Kondraciuk z siedzibą w Lublinie za pośrednictwem sklepu internetowego klubgieldowy.pl (zwanego w dalszej części: „Sklepem Internetowym”).
- 1 Definicje
Sklep – oznacza stronę internetową pod którą sprzedawca prowadzi sklep w domenie klubgieldowy.pl
Kupujący – oznacza podmiot na rzecz, którego zgodnie z regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży.
Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
Sprzedawca – oznacza BPM Mateusz Kondraciuk z siedzibą w 20-868 Lublin, ul. Gorczańska 16/18, NIP: 712-30-66-980, REGON: 362925832, będącą jednocześnie właścicielem sklepu.
Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające klientowi lub sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość na zasadach określonych w regulaminie między klientem a sprzedawcą.
Operator Płatności – system płatności Tpay.
Usługa premium – definiuje treści, wideo, szkolenia, ebooki, pliki PDF do pobrania na urządzeniach elektronicznych udostępnione odpłatnie przez Sprzedawcę w Serwisie.
Kod dostępu – definiuje nieuporządkowany ciąg znaków literowych i cyfrowych wykorzystany w celu zabezpieczenia Usług premium Serwisu.
Usługa płatności online – definiuje sposób płatności i dostępu do zablokowanej Usługi Premium, gdzie płatność realizowana jest przelewem bankowym.
- 2 Postanowienia ogólne
- Wszelkie prawa do sklepu internetowego w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny, logotypów, grafik, treści zamieszczanych na stronie internetowej sklepu należą do sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z regulaminem oraz za zgodą sprzedawcy.
- W Serwisie istnieją treści darmowe i Usługi Premium. Sprzedawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody wynikłe z ich korzystania.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opinie i komentarze wysyłane przez użytkowników Serwisu. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich. Każdy ma prawo komentować Serwis, zaś komentarze o charakterze obraźliwym będą usuwane przez administratora serwisu.
- Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze sklepu internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, urządzeń oraz połączeń internetowych.
- Sprzedawca używa „cookies”, które podczas korzystania ze sklepu zapisywane są przez serwer na dysku twardym urządzenia klienta. Użycie „cookies” ma na celu poprawne działanie sklepu. Nie powoduje to zmian w urządzeniach końcowych klientów ani w oprogramowaniu. Klient może wyłączyć „cookies” w przeglądarce. Wyłączenie „cookies” może spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze sklepu.
- Zakazuje się wykorzystywania zasobów sklepu w celu prowadzenia przez klienta działalności naruszającej interes sprzedawcy.
- W celu złożenia zamówienia w sklepie oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną konieczne jest posiadanie przez klienta konta poczty elektronicznej.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych klientów przez osoby nieuprawnione. Klient powinien stosować właściwe środki ochrony, które zminimalizują wskazane zagrożenia. W szczególności powinien stosować programy antywirusowe i inne chroniące tożsamość podczas korzystania z sieci Internet. Sklep nigdy nie zwraca się z prośbą o udostępnienie haseł do konta klienta lub konta poczty elektronicznej lub konta bankowości elektronicznej.
- Kod dostępu do Usługi Premium jest własnością Klienta i zabronione jest jego udostępnianie osobom trzecim.
- 3 Zamówienia
- Klient może składać zamówienia w sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę z wyjątkiem czasowych wyłączeń strony przez sprzedawcę w celu prac modernizacyjnych.
- Klient składający zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego, dokonuje zamówienia wybierając Usługę premium, którą jest zainteresowany. Dodanie Usługi premium do zamówienia następuje poprzez kliknięcie „Odblokuj dostęp”.
- Po złożeniu zamówienia sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia zamówienia. Z tą chwilą zostaje zawarta umowa sprzedaży.
- Po zawarciu umowy sprzedaży oraz po opłaceniu zamówienia przez klienta sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej kod dostępu.
- 4 Płatności
- Ceny podane w sklepie są cenami brutto.
- Przed dokonaniem zakupu Klient informowany jest o ważności kodu dostępu do usługi premium.
- Klient dokonuje płatności za zamówienie za pośrednictwem przelewu bankowego poprzez zewnętrzny system płatności tpay.com obsługiwany przez firmę Krajowy Integrator Płatności S.A., plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu przez klienta procesu składania zamówienia w sklepie oraz po otrzymaniu z systemu tpay.com informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności.
- 5 Reklamacje
- Klient może zgłosić sprzedawcy reklamację. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres motywatorfinansowy(at)gmail.com [(at) należy zamienić na @]. W zgłoszeniu reklamacyjnym klient powinien zawrzeć opis problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatrzy reklamacje i udzieli klientowi odpowiedzi.
- Sprzedawca umożliwia klientowi będącemu konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Lublinie, Tomasza Zana 38C, 20-601 Lublin.
- 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży i nie odblokował dostępu do treści premium, może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
- 7 Ochrona danych osobowych
Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w polityce prywatności.
- 8 Postanowienia końcowe
- Treść niniejszego regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdym momencie ze sklepu.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania sporów dotyczących niniejszego regulaminu jest prawo polskie.
- Sprzedawca informuje klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (np. Rzecznik Praw Konsumenta, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej).
- ODR – Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta. Zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie sklepu. Sprzedawca poinformuje klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu o zmianie regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.03.2022 r.