
Disney, jedna z największych firm medialnych na świecie, poszukuje managera ds. rozwoju biznesu, który ma doświadczenie w dziedzinie NFT. Może to sugerować, że firma w najbliższej przyszłości będzie chciała wprowadzić takie cyfrowe zasoby do swojego modelu biznesowego i planuje wejście w Web 3.0. Disney to kolejna wielka marka po Nike i lidze futbolu amerykańskiego NFL, które w ostatnim czasie zamieściły podobne ogłoszenia.
Ogłoszenie zawierało m.in. następujący opis stanowiska i zadań: „Pomożesz prowadzić działania Disneya w przestrzeni NFT, w tym monitorować rozwijający się rynek, ustalać strategię kategorii i zarządzać kluczowymi partnerami.”
W październiku ubiegłego roku Disney nawiązał współpracę z VeVe w celu promowania swojej usługi streamingowej Disney+ za pomocą kolekcji NFT o nazwie „Disney Golden Moments”.
BREAKING: Disney is hiring a NFT expert to lead its efforts in the space pic.twitter.com/AFXQWlsSif
— Blockworks (@Blockworks_) February 2, 2022