Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Disney, jedna z największych firm medialnych na świecie, poszukuje managera ds. rozwoju biznesu, który ma doświadczenie w dziedzinie NFT. Może to sugerować, że firma w najbliższej przyszłości będzie chciała wprowadzić takie cyfrowe zasoby do swojego modelu biznesowego i planuje wejście w Web 3.0. Disney to kolejna wielka marka po Nike i lidze futbolu amerykańskiego NFL, które w ostatnim czasie zamieściły podobne ogłoszenia.

Ogłoszenie zawierało m.in. następujący opis stanowiska i zadań: „Pomożesz prowadzić działania Disneya w przestrzeni NFT, w tym monitorować rozwijający się rynek, ustalać strategię kategorii i zarządzać kluczowymi partnerami.”

W październiku ubiegłego roku Disney nawiązał współpracę z VeVe w celu promowania swojej usługi streamingowej Disney+ za pomocą kolekcji NFT o nazwie „Disney Golden Moments”.

Napisz komentarz

Informacje przedstawione na tej stronie internetowej są prywatnymi opiniami autorów i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715).

Motywator Finansowy Klub Giełdowy © 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Motywator Finansowy Klub Giełdowy © 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone.